• {name} ({TCS})


Nem regisztrált felhasználó  - [belépés]
Deadpool 20<br>
böngésző

Xpress.hu > Blu-ray > Drive - Gázt! - Limitált digibook-változat (Blu-ray)
Drive - Gázt! - Limitált digibook-változat Drive!
Szállítható: BIZONYTALAN
9.990 Ft
 
 
 
 






  • Alkotók
  • Leírás
  • Részletek
  • Extrák
  • Kritikák

A kiadványt limitáltsága miatt csak a megjelenést követő 5. napig tudjuk félretenni. Az eddig az időpontig át nem vett rendeléseket töröljük!

Driver (Ryan Gosling) nappal autós kaszkadőrként égeti a gumit Hollywood-ban, de ez csak a második műszak, főállásban éjszakai rablásoknál segédkezik, mint a menekülési útvonalat biztosító sofőr. Nem hétköznapi szakmájában ő a legkeresettebb, köszönhetően speciális tudásának: hajszálpontosan ismeri a város labirintusszerű utcáit, fejében van egész Los Angeles térképe. Melóit az ügynöke, Shannon (Bryan Cranston) hajtja fel, aki valójában a nagy áttörésre készül: építeni egy autót Drivernek, hogy profi versenyen indulhasson, rendes versenypályán. A buliba bevonja Bernie Rose-t (Albert Brooks), aki valamikor filmproducerként kezdte, azóta kispályás gengszter. Miután Bernie látta Drivert akció közben a pályán, ragaszkodik hozzá, hogy gyerekkori barátja, Nino (Ron Perlman) is beszálljon az üzletbe. Driver egyébként magányos farkasként éli életét, szakmai ártalom. Egy véletlen találkozás az új szomszéddal, a gyönyörű Irene-nal (Carey Mulligan) hirtelen mindent megváltoztat. Lassan közel kerül a lányhoz és kisfiához. Először csak a lerobbant autójukat segít megjavíttatni, idővel boldogan fuvarozza őket mindenhova, és annyira összenőnek, hogy amíg a lány pincérnőként munkában van, addig Driver vigyáz a kisfiúra, Beniciora. Váratlanul egy igazi boldog családdá kezdenek alakulni, amikor kiengedik a börtönből Irene férjét, Standard-et (Oscar Isaac) aki azonnal veszélyes alvilági játszmákban keveri a fiatal és sebezhető anyát… Driver döntési helyzetbe kerül, kockára tegye életét egy lányért, akit szeret, és akiért halálosan komoly gengszterekkel kell szembeszállnia? Kezdetét veszi egy kemény és húsbavágó hajsza.

Játékidő:
105 perc
Gyártási év:
2011
Hangok:
- magyar - DTS-HD
- angol - DTS-HD
Feliratok:
magyar, angol
Képformátum:
2.35:1 (16:9)
Korhatár:


Tizennyolc éven aluliak számára nem ajánlott
 
Dokumentumfilm - Közönségtalálkozó Nicolas Winding Refn rendezővel - MAGYAR FELIRATTAL
 
Kisfilm - Kocsik és kaszkadőrök - MAGYAR FELIRATTAL
 
Kisfilm - A sofőr és Irene - MAGYAR FELIRATTAL
 
Kisfilm - Csak vezetek - MAGYAR FELIRATTAL
 
Kisfilm - A motorháztető alatt - MAGYAR FELIRATTAL
 
A színfalak mögött - Ryan Gosling - MAGYAR FELIRATTAL
 
A színfalak mögött - Nicolas Winding Refn - MAGYAR FELIRATTAL
 
A színfalak mögött - A volán mögött - MAGYAR FELIRATTAL
 
A színfalak mögött - Carey Mulligan - MAGYAR FELIRATTAL
 
A színfalak mögött - Oscar Isaac - MAGYAR FELIRATTAL
 
Képgaléria -
 
Előzetes - - MAGYAR FELIRATTAL
 
Tévészpot (televíziós előzetes) - - MAGYAR FELIRATTAL
Átlagos értékelés:
R2-D2
értékelése:
2012. szep. 10. - 0:38
Az oroszlán meg a bajsza
Csodálattal és tisztelettel olvasom Adam Van Helsing kolléga írását a Drive-ról… Szinte süt belőle a rajongás, az átélt, mindent elsöprő katarzis élménye. Ismerem ezt az érzést én is, más filmeknél át is éltem már többször is, ez esetben azonban elkerült. Elsőre messze, most, másodszorra ugyan már nem annyira, de hogy én ezt a filmet nem fogom a padlás legmagasabb pontjára költöztetni, az biztos… Mert a Drive számomra épphogy csak egy átlagosan jó mozi lett. Semmiképp nem az év filmje, meg hasonló közhelyek, szimplán csak egy hatásos képekkel és eseményekkel operáló, jó bosszúfilm. Lehetett volna tökéletes, meg elsöprő, meg minden, de akkor nem ez a dán fenegyerek rendezte volna…

Kezdjük az elején. A nyitó képsorok a rablással, a meneküléssel egyszerűen zseniálisak. Mindig is bírtam az ilyen reális, okosan kitalált egérutakat, e tekintetben az első 5-10 percben simán megvett a film. Ráadásul a csak belső nézőpont újdonság volt, egy ígéretes és újszerű beállítás, ami alapot adott rá, hogy végre egy igazán érdekes és eredeti filmet lássak… Ami aztán sajnos elmaradt. A következő kb. fél órában az egész iszonyat leül. És itt most nem feltétlenül az a bajom, hogy nincs benn akció: az egész szerelmi kapcsolat töketlensége, illetve maga a Sofőr jelleme zavart. Igen, jöhet a megbotránkozás: ennyire unalmas mimikájú, bárgyú pofájú főhőst rég láttam. Egyaránt idegesített az egyszer érzéketlen képe, meg a máskor semmitmondó mosolya is. Olyan volt az egész, mint egy altató – ebben viszont sajnos nagy szerepet tulajdonítok Gosslingnak. A beszéde meg… Atyaég… Hanglejtés, érzelem nulla, mintha csak a nyolcvanas évek hangalámondását hallottam volna - még szerencsére, hogy a film nem a dialógusokra épül, ebből sok párbeszédet nem fogunk idézni később…

Annál inkább néhány képet és eseményt. A mozi tulajdonképp a börtönből hazatérő férj feltűnésével (de legfőképp eltűnésével) indul be igazán, onnantól szerencsére felpörög. A Sofőr végre mutat némi indulatot is, a hangját is felemeli néha, de még mindig nem ettől szerettem meg a mozit. Hanem a különféle sokkolóan brutális eseménytől, pontosabban a szenzációs ritmusváltásoktól. Az üldözés úgy-ahogy elmegy (már megint hátrafelé menekülnek), többé-kevésbé hiteles. A hátsó szélvédőn át látott borulás viszont tetszett, egy pillanatra felvillant a filmkészítői zsenialitás, hogy aztán egy újabb fa-hangon történő „kikérdezés” romba döntse. Szerencsére később már nem igazán van megállás, a töketlen love story átmegy egy vérgőzös bosszúfilmbe. Az átmenet legjobb leképzése a lift, még akkor is, ha én azt borzasztóan túljátszottnak éreztem: szinte fájt az a lassított jelenet és csók Irene és a Sofőr közt, totál életszerűtlen és oda nem illő volt. Pláne a következő események tükrében. Hatásvadász kettősség, de legalább a második fele működött…

A finálé, mindamellett, hogy sablonos és kiszámítható, nem rossz. A két gengszterfőnök karaktere nagyon tetszett, a borotvapengés jelenet borzongatóan jó volt. Viszont Nino (Ron Perlman) esete a repülő autóval ismét csak hiteltelennek tűnt számomra, ráadásul életszerűtlennek is. Tudom, hogy a kolléga azt írta, hogy a „legyőzhetetlen szikla annyira be van szarva, hogy a sötét tenger felé menekül” – de mitől is?? Egy zsebre tett kezű, 70 kilós szép mosolyú fegyvertelen fickó elől?? Úgy néz ki, amik mások számára a filmek kulcsjelenetei, nekem pontosan azok működtek fordítva. Sem a plátói szerelem, sem a fél lift, sem Nino esete nem nyűgözött le. Érdekes, hogy rengetegszer - és ismét - látom fordítva a dolgokat, mint a nagy többség, de hát nem vagyunk egyformák…

Szerencsére a Drive-ban még így is túlsúlyban vannak a maradandó képsorok, amiket nem felejtek, amik miatt érdemes újranézni a mozit. Amik miatt mégiscsak a JÓ FILM kategóriába helyezem kis memóriámban. A látványra nem lehet panasz, a mellékszereplők kiválóak. Rendben van a hangulat is, talán ez az elektronikus zene még, ami nagyon távol áll tőlem. A dán rendező korábbi műve, a Valhalla rising sem volt egy egyszerű darab, de abban is meg lehetett találni a fogódzkodót. Lassú, unalmas képek és vérgőzös jelenetek abban is voltak, a Drive igazából ezek esszenciája. Természetesen ez lényegesen fogyaszthatóbb, de ha nem lett volna ilyen enervált a főszereplő mimikája és hangja, még jobban tetszett volna (pont, mint a Capote esetében: ott egyszerűen a falra másztam a főszereplő nyávogásától, itt csak szimplán zavart a közönyös hangvitel). Ami nem jobb a magyar szinkronban sem, sőt még egy árnyalattal rosszabb…

A BD Digibook-nak viszont örülök. Valóban exkluzív, úgyhogy érdemes volt rá beruházni. A lemez képe példaértékű, mint ahogy a hang is: az angol DTS HD MA mellé magyar DTS HD HR-t kaptunk!!! Egy árnyalattal talán gyengébb, mint az eredeti, de amikor kell, jól szól ez is. Ami még meglepett, mert ilyet még nem láttam: az összes extra DTS 2.0-ban van a lemezen… Apropó, extra. Az első, 40 perces közönségtalálkozó érdekes tanulsággal szolgált. Nicolas Winding Refn, a fiatal dán rendező vagy iszonyat nagyképű, és szimplán hülyére vette a publikumot, vagy simán kettyós… Én inkább utóbbira tippelnék, az megmagyarázna sok mindent filmjeivel kapcsolatban. Még elvagyok vele, de nem lenne jó, ha nemzettársa mellé őrülne… A többi nyúlfarknyi kisfilm, interjú erősen PR anyag, a film készítésének rejtelmeibe nem igazán avat be. De legalább mindenhez van magyar felirat. Példaértékű kiadás!

Kosárba!
0 látogatóból 0 értett egyet ezzel a hozzászólással
Adam Van Helsing
értékelése:
2012. aug. 23. - 18:32
Drive.
Vannak nagyon jó filmek. Vannak rohadt jó filmek. Vannak überállat-zseniális filmek. És van egy szűk réteg, ott legfelül, mindennek a tetején. Ott lakik a Drive.

Vannak úgynevezett moziélménybe menő filmek. Ez nem összekeverendő azzal, amikor egy filmben vannak olyan jelenetek, amik moziban áll-leesést okoznak. Hanem amikor az egész film, az a száz perc olyan elementáris élményt nyújt audiovizuális szinten, hogy az ember nem tud mit csinálni. Amikor Ryan Gosling néz rád csatak véres arccal, és te nemhogy pislogni, de levegőt se mersz venni, még a legminimálisabb szinten sem. Amikor a motorhang zétzúzza a fejedet, és egyszerre lélegzel az üldözéssel magával. Amikor azt látod, hogy Ron Perlman, ez a legyőzhetetlen szikla annyira be van szarva, hogy a sötét tenger felé menekül, és érzed, hogy itt most kurvára nincs tovább. És amikor megtölti a lelkedet a zene, miközben önfeledten autózol a naplementében, áthajtasz a tócsákon, mert az poén, és most szép az élet.

Nicolas Winding Refn filmje pontosan ilyen zsigerig hatoló élménnyel ajándékozza meg azt, aki erre vevő. Mert sokan lesznek, akik nem látják majd, miért jó a Drive. Mikor először láttam, én se láttam. Lesz aki csak nem érti, hogy mi olyan király ebben, és lesz, aki halálra unja majd magát. És akkor itt figyelmeztetnék mindenkit, aki fasza carchase-ekkel megtöltött akcióáradatra számít: a Drive távolról sem az. Mint ahogy tavaly az American se egy pörgő bérgyilkosos film volt (egyébként az a film a legjobb viszonyítási pont a közelmúltból, ha valaki be akarja lőni a Drive-ot). A Drive érzelmes, kőkemény, brutális és izgalmas, de nem úgy, ahogyan te azt elképzeled. A Drive elegánsan lassú, ráérős és karakteres, jólesően elmélázik egy-egy képen. Akkor vált pörgésre, amikor neki jólesik, akkor szerelmetes, amikor ő úgy gondolja, és akkor loccsan szét valakinek az agya bele a képedbe, amikor nem számítasz rá. Ez az a plusz így összességében, amitől annyira jó lesz a film. Mert ezt a sztorit már láttuk, valószínűleg minden valamennyire filmben jártas egyén betippelhetné a végét, és eltalálná. A Drive nem is szarakszik azzal, hogy túlbonyolítsa magát, hogy újat mutasson, hogy újraértelmezze az arch poltot. Nem akar többnek tűnni, mint ami, vagyis egy bosszúmozi. De ezt a sztorit úgy meséli el, ahogyan még senki se látta, mert van itt valami, ami igazán naggyá teszi az amúgy is nagy filmeket: a stílus. Ez a Drive legerősebb fegyvere (a zseniális Ryan Gosling mellett), ezért tudja a nézőt beszippantani, és ezért van az, hogy a stáblistánál azon gondolkodsz, hogy fel szabad-e állni?

Refn mesterien, és láthatóan mindenféle stressz és nyomás nélkül, könnyedén rak mindent a helyére, mert ebben a filmben minden a helyén van. Minden fotó a falon, firkálmány a tükrön, bevésés a töltényen és csavar a motorban. Ilyen profin összerakott filmet évente talán egyszer látni. Egy tökéletes film a Drive, egy olyan stílus gyakorlat, amit kizárólag a legjobb filmek tudnak. Most jöhetne az a rész, hogy ez a film torkon fog és nem ereszt, de nem így van – a végén már te akarsz benne lenni. Ebben a mérhetetlen coolságban, ezek közt a magányos hősök között, ebben a vérgőzös motorzajban, és nem akarsz kiszállni. A Drive a ritka masterpice-ek egyike. Az a fajta, ami után köpni nyelni nem tudsz. Már ha mindez bejön. Ha nem, az se baj. De ha megértitek egymást, akkor a végére a Drive a tiéd lesz. És te is az övé. 11/10.
0 látogatóból 0 értett egyet ezzel a hozzászólással
Mackey
értékelése:
2012. szep. 10. - 12:10
Instant klasszikus
Moziban ülve, rég éreztem olyat, hogy megnézés után egyből tudtam, hogy valami különlegeset láttam. Kultfilm született, ez szerintem nem is vitás. Ez a zene, ez a dramaturgia, ez a képi világ, ez a rendezés és ezek a klassz színészek valami fantasztikusat hoztak össze.

A kiadvány mindenképpen Blu-Rayen kellett nekem, a film iránti tiszteletből a Digibook-os változatot választottam végül. Maga a könyvecske csak 20 oldal és igazából sokkal többet nem nyújt annál, mintha böngészném a wikipédiát. Csinosnak csinos persze, de szerintem lehet választani a sima Blu-Ray verziót is. Ugyanis a kép és főleg a hang abszolút referenciaanyag. Rendesen megdolgoztatta a hangfalakat, néhol már a szomszéd felháborodásától kellett tartanunk.

Az extrák közül a rendezővel rögzített 42 perces beszélgetés érdekes, még ha látni Refn-ről, hogy kicsit dilis fickó :) Ezeken kívül voltak 4-10 perc közötti kisfilmek, amelyek hol érdekesek voltak, hol kicsit feleslegesek. El tudtam volna viselni változatosabb,hosszabb extrákat is, de igazából jó háttérinfókat adtak ezek is és készült mindenhez magyar felirat is. Szóval nagy sopánkodásra nincs ok.

Nagyon tudom ajánlani mind a filmet, mind a kiadványt. Nem bánjátok meg
0 látogatóból 0 értett egyet ezzel a hozzászólással

A termék vásárlói ezeket is szerették:
BLU-RAY
DVD
KÖNYV
Blu-ray
Limitált termék részletei
100% már elkelt
Vásárlói értékelés
ÁTLAG
95%

29 értékelés
Részletezés: 
81-100%
 (27)
61-80%
 (1)
41-60%
 (0)
21-40%
 (0)
0-20%
 (1)

Megosztás

Kapcsolódó hivatkozások

A termék fóruma

YouTube videó

Vásárlók által feltöltött külső linkek:

YouTube videó (Mackey)

Ingyenes szállítás
Deadpool 2
 

Az oldalon feltüntetett termékképek csupán illusztrációs célt szolgálnak. A valódi termékek megjelenése esetenként eltérhet a képen látottaktól!
Tel.: 06/1-41-31-555 | © Xpress.hu 1999-2014. Minden jog fenntartva.
T: T: