Keresés

konzoltopik (ps/xbox/wii/ds/gc/stb)

2014. szeptember 26., péntek 16:04
Mivel a jövő héten megjelenő Shadow of Mordor elég jó értékeléseket kapott, azt hiszem én is megszabadulok tőle.
0
2014. szeptember 26., péntek 14:46
Jó lett! Én is a közeljövőben tervezek beruházni egy PS4-re, ám ez valószínűleg kimarad a kezdő játékcsomagból.
0
2014. szeptember 26., péntek 11:06
Újgenerációs pénznyelő. - DESTINY kritika:

http://filmbook.blog.hu/2014/09/26/destiny_ps4
0
2014. szeptember 12., péntek 10:04
A Metal Gear Solid HD kollekció és a Metro már elvileg úton van.
Ettől függetlenül köszönöm az ajánlást.:)
0
2014. szeptember 12., péntek 8:23
Ha még nem rendelted meg a Metrot, itt most akciós: http://www.konzolokszervize.hu/playstation3/metro-last-light-complete-edition-ps3
0
2014. szeptember 10., szerda 21:41
Pedig a LEGO játékok kurva jók.
0
2014. szeptember 10., szerda 21:40
Stratégiaiban és gyerekeknek valóban nem találtam olyat, amiért pénzt adnék.
A Metro, Metal Gear Solid és valamelyik Batman játék még biztosan érkezik.
0
2014. szeptember 10., szerda 21:32


ennyi
0
2014. szeptember 2., kedd 10:57
Inkább a PC-játékokat ismerem, azok alapján kerestem egy párat PS3-ra. Remélem nem nagyon lövök mellé velük :) :

Sport: Ahogy a többiek, nem nagyon ismerem ezeket.
Agyatlan lövöldözős: Battlefield: Bad Company 2, Far Cry 3, Call of Duty Modern Warfare 2
Stratégiai: Civilzation Revolution, R.U.S.E.
Gyerekeknek való, ugrálós baromság: The Unfinished Swan, Rayman Legends, Epic Mickey
Lopakodós, kicsit bonyolultabb lövöldözős: Batman Arkham Asylum/City/Origins, Deus Ex: Human Revolution
Ijesztgetős: Dead Space, Silent Hill Downpour, Metro Last Light
Mászkálós, kaland: Tomb Raider, Unc_harted 2, Heavy Rain, Assassin´s Creed 1/2/3/4
0
2014. szeptember 2., kedd 8:24
Neked is köszönöm.
Innen csak a Hitman és a Splinter Cell ismerős, a többiekről olvasgatok egy kicsit.
0
2014. szeptember 2., kedd 0:48
oh és ki ne maradjon a Mászkálós, kaland játékok közül: Unc_harted 2, 3. (Nem engedte a rendszer egyben leírni a játék nevét)
0
2014. szeptember 2., kedd 0:46
Szia!

Agyatlan lövöldözős: Killzone 3
Lopakodós, kicsit bonyolultabb lövöldözős:
- Metal Gear Solid 4 (Van külön Legacy Collection, abban benne vannak a régebbi részek is és egy nagyon igényes csomagban árulják). Számomra ez az all time number 1 játéksorozat.
- Splinter Cell játékok
- Hitman: absolution
Mászkálós, kaland:
- Skyrim (kaland-fantasy)
- Batman: Arkham city (bár, ez akár mehetne a lopakodós játékok közé is)

Ezek jutnak most így hirtelen eszembe. Jó válogatást!

0
2014. szeptember 1., hétfő 20:33
Szia :)

Köszönöm szépen, ezeket felírom magamnak.
0
2014. szeptember 1., hétfő 20:22
Helló!

AZ én kedvenceim a kategóriákban:
Sport: Nem szeretem őket így ide nem tudok mit írni.
Agyatlan lövöldözős: Killzone 3
Stratégiai: XCOM: Enemy Within ezt kipróbáltam, nekem annyira nem jött be viszont sokaknak tetszik, viszont más stratégiát nem ismerek PS3-ra.
Gyerekeknek való, ugrálós baromság: Lego Gyűrűk Ura, bár nem baromság de ugrálós is, és természetesen jó a sztori. :D De a Rayman Legends-et is ajánlom
Lopakodós, kicsit bonyolultabb lövöldözős: Batman: Arkham City
Ijesztgetős: Dead Space
Mászkálós, kaland: God of War III, Uncha.rted 2
0
2014. szeptember 1., hétfő 20:04
Tudnátok ajánlani nekem egy ps3-as kezdő játékcsomagot?
Egy kategóriából elég egy cím. 6-7 lemezre van pénz kb., de azt szeretném, ha minél sokszínűbb lenne a válogatás.Több ember is találjon benne kedvérevalót.

Sport:
Agyatlan lövöldözős:
Stratégiai:
Gyerekeknek való, ugrálós baromság:
Lopakodós, kicsit bonyolultabb lövöldözős:
Ijesztgetős:
Mászkálós, kaland:

(Ezek nem játszanak:Red Dead Redemption, Sniper Elite V2, The Last of Us, BioShock Infinite, Sniper Elite III, FIFA 15)

A válaszokat előre is köszönöm.
0
2014. július 28., hétfő 23:42
The Wolf Among Us S1



Egyszer volt, hol nem volt egy alternatív világ, ahova a mesehősök, kitalált világok lakói menekültek, miután egy zsarnoki uralkodó serege elűzte őket az otthonaikból... és nem, nem Farquaad nagyúr, viszont személye még ennél is meglepőbb Smile . Ezen világok mindenféle lakója köztünk él, egy "glamour" nevű, a boszorkányok által igencsak borsos áron mért varázsszer segítségével elrejtve magukat és tevékenységüket az emberek elől... már akinek szüksége van erre, és nem képes magától is emberi alakot ölteni. Jelenleg a mesehősök két fő területen húzzák meg magukat: a Manhattan különböző részeire kiterjedő Woodlandsben, és a kevésbé tehetős lények számára fenntartott Farmon, ahol glamour nélkül is "szabadon" élhetnek... csak éppen el nem jöhetnek onnan.

Ez, Fabletown a Fables című képregénysorozat alapja, és ebben a környezetben játszódik a The Wolf Among Us c. kalandjáték, amiből egy remek kis film noir krimi kerekedik ki, több meglepő fordulattal, és egy mindenképpen érdekes továbbgondolásával a mesehősöknek, hogy milyen viszonyban lennének, ha egy helyen kéne élniük, a jelenkori Földön.

Részletek itt: http://filmforum.hungarianforum.com/t30p38-minden-ami-jatek-pc-n-es-konzolon#3572
0
2014. július 28., hétfő 14:37
Papers, Please



Amikor eddig játékokról írtam -az se mostanában volt...-, akkor általában valami nagyszabású került terítékre, több tíz órányi játék, epikus jelenetek, mozifilmekben is ritkán látott akciók, stb.. Ezúttal viszont az "egyszerű, de nagyszerű" kategória egyik képviselőjét szeretném bemutatni, ahol nem is az alapötlet zseniális, hanem hogy néha mennyi drámával és humorral sikerült ezt megtölteni.

A játék egy Arstotzka fantázianevű, szovjet jellegű diktatúrában játszódik 1982 végén, ahol is új határátkelőt nyitnak, és ennek a felüegyletét kell a játékosnak ellátnia. A technikai része így nem is tűnik túl izgalmasnak, hiszen annyi a lényeg, hogy a libasorban álló emberekből egy belép a fülkébe, a "határőr" ellenőrzi a dokumentumokat, ellentmondásokat keres azokban, majd elutasító vagy belépésre jogosító pecséttel látja el a delikvens útlevelét. Persze ahogy telnek a napok, az útlevél mellett mindenféle engedélyekkel egészül ki a belépéshez szükséges dokumentumok köre, munkavállalási engedélyekkel, orvosi igazolásokkal, és a fülkét is bővítik újabb eszközökkel, hogy minél biztosabban ki lehessen szűrni, kik azok, akik illetéktelenül akarnak Arztotzka dicső földjére lépni. Egy idő után tényleg elég összetett feladat, hogy a lehető leggyorsabban átlássuk, minden megvan-e, ami kell, a tucatnyi pecsét és adat megfelelő-e; hogy az illető csak egy férfias nő-e, vagy hamis útlevéllel próbál bejutni, hogy csak felszedett-e pár kilót, vagy fegyvert rejteget a ruhája alatt...

Közben pedig folyamatosan jelen van a fenyegetettség és a kiszolgáltatottság, és nem is csak azért, mert időnként jöhet a "fekete autó", hanem azért is, mert az egyszerű útlevélvizsgálatnak morális és politikai vetületei is vannak. Bár csak adat szintjén, de van a határőrnek családja, és a napi fizetésből azonnal levonásra kerülnek a lakhatás és az élelmezés költségei... már ha van miből. Ha nincs, akkor a rokonok elkezdenek éhezni és fázni, így egyfelől az ember próbál gyorsabban ellenőrizni, hogy több legyen a konyhapénz, de így meg többet hibázik (amiért persze pénzlevonás jár), másrészt a "mellékes" bevételekre is könnyebben mond igent, amikből a játék szintén tartalmaz jó pár darabot. De van, aki csak szívességből szeretne egy kis "félrenézést" és egy zöld pecsétet, így adódik a kérdés, hogy segítünk-e egy szerelmespárnak összejönni vagy egy apának megbosszulni a lánya halálát, ha a "téves" pecsét egyébként az említett megrovással és pénzlevonással is jár, ami ugye továbbgyűrűzik a család anyagi helyzetén, mondjuk amikor a gyerek bejelenti, hogy egy drága színesceruza-készletet szeretne a szülinapjára... A politikát pedig az Arstotzka nagyszerű kormányának megdöntésére irányuló forradalmárok és ügynökök aknamunkája hozza a játékba, és éppúgy lehet elvi meggyőződésből támogatni őket, mint leleplezni aljas összeesküvésüket.

És hogy mi ebben a humor, merthogy az eddig leírtakon azért nehezen röhögi halálra magát az ember? Van egy igen kitartó csempész, Jorji, akit már széles mosollyal, régi ismerősként üdvözöltem a vége felé, ahogy örök optimistaként próbált átjutni a határon, néha olyan arcátlanul vicces módon, mint a kézzel rajzolt útlevél.
0
2014. április 21., hétfő 0:33
Köszi, megpróbáltam de valamiért nem jött össze. Bankkártyánál a címet csak az USA-ba szólót tudtam volna megadni, így maradt a PayPal. Ott meg valamiért azt írja, hogy "canceled". Mindegy, remélem a pénzem visszakapom, mert egyelőre zárolva van az összeg a számlámon. :/
0
2014. április 19., szombat 18:33
Bocs a rossz helyesírásért. Mobil...
0
2014. április 19., szombat 18:32
Bankártyát igen. Feltöltődés csak a dolláros. És kell egy kamu amcsi account.
0
2014. április 19., szombat 10:32
Tudja valaki, hogy az amerikai store-on hogyan lehet vásárolni? Elfogadja az Itthon vásárolható feltöltő kártyát vagy bankkártyát? Ezen a hétvégén van 99 centes vásár és elég sok játék érdekelne.
0
2014. március 7., péntek 18:20
.
Assassin´s Creed IV - Black Flag



Úgy egy éve (ld. Előzmény), a nagy Assassin´s Creed dömping után ott hagytam abba, hogy lezárult a Desmond-trilógia, aminek utolsó fejezete már igencsak nyögvenyelősre sikeredett nálam, mind történetileg, mind játékmenetben. A készítők érezhetően egy minijáték-gyűjtemény irányába akartak elmozdulni, ami ennek a történelmi sci-fi-thillernek nem igazán állt jól, úgyhogy Connor kalandjait már inkább tekintettem egy indiánszimulátor és egy  interaktív történelmi képeskönyv keverékének, amiből egyedül a hajózással voltam maradéktalanul elégedett. Azzal sem azért, mert annyira jó lett volna, de a magamfajta C64-es Pirates!-en nevelkedett vitorlásrajongóknak maga volt a paradicsom.

A Karib-tenger kalózai
Mivel nem csak én lehettem így vele, ezért aztán az új rész még inkább ebbe az irányba mozdult el. Az új epizód egy kicsit visszaugrik az időben, és egy kicsit délebbre térben, becélozva az 1700-as évek elejének karibi térségét... vagyis a kalózkodás aranykorát. A főhős Edward Kenway, Connor nagyapja, aki pusztán a gyors meggazdagodás és a szeretett feleségének való bizonyítás reményében érkezik Havannába, és áll be a kalózok közé. Az assassinokkal is csak egy véletlen folytán kerül kapcsolatba, amikor egy megtámadott hajó egyik utasánál talál egy levelet meg egy fura kristálykockát, azzal az üzenettel, hogy ennek a kockának a célba juttatásáért nagy jutalom jár. A "jutalom" a  varázsszó Edward esetében, így az is csak a lehetséges pénzhegyek ígérete miatt érdekli, hogy a kocka vezetné el a templomosokat a rejtélyes Csillagvizsgálóhoz, vagy hogy haverja, Kidd kapitány az assassinok rendjéhez tartozik. Edward közben még Ezionál is lazább, vakmerőbb arc, de olyan szinten, hogy van egy küldetés, ahol bónuszpont jár azért, ha Edward kizsebeli azokat a templomosokat, akik épp egy térkép fölé hajolva szövögetik világhódító terveiket.

Grand Theft Ship
A "jutalomra" visszatérve, nekem éppen elég volt, hogy minden általam rühellt idiótaságot kihajítottak a fejlesztők (semmi "szociális tanyafejlesztés", csomagküldő szolgálat meg irritálóan pepecs kézműveskedés és kereskedelem), és helyette a kalózélet majdnem minden szórakozása és kihívása helyet kapott. A városok viszonylatában a játék eddig is szabad mozgást tett lehetővé, innentől viszont az egész karibi vidék egy nagy kalóz-GTA, ahol szinte bármit bármikor lehet: felprédálni az angol és a spanyol flotta hajóit, elásott vagy mélytengeri kalózkincsek és a maják titkai után kutatni, csempészek rejtekhelyét és tengerparti erődöket kifosztani, állatokra vadászni eladható bőrök és prémek reményében (és itt nem csak rókára meg farkasra kell gondolni, hanem bálnák, cápák szigonyozására is). Továbbá bár végig ugyanazt a hajót, a Jackdawt lehet csak irányítani, az elfoglalt hajókból akár csinos kis flotta is építhető, és azok kijelölhetők mindenféle küldetésekre végig az Atlanti-óceánon. Az első izgalom után mondjuk rutinszerűvé válnak ezek a feladatok, lehetőségek, és ilyenkor hatalmas előny nálam, ha ezek nem csak pluszpontokat jelentenek egy képletes ranglistán, hanem közvetlen befolyásuk is van a játékmenetre, bármilyen aprócska is. Hogy a hajó és Edward felszerelése a rablott pénzzel folyamatosan fejleszthető, az manapság nem kunszt, az viszont például mókás ötlet volt, hogy a városok gyűjtögethető szélfútta papírlapjain tengerésznóták vannak, amiket a hosszú hajóutakon a legénység elő is ad, így bővíthető a repertoárjuk. Szóval mindez olyan, mintha a Ubisoft a mai kor lehetőségeihez és igényeihez (a "casual" is egy igény, sajnos) igazította volna Sid Meier fent említett klasszikusát, ahhoz képest talán csak a kormányzók lányainak meghódítása és a diplomácia maradt ki.  

Béta
Az élet az Animuson kívül sem állt meg. Mivel Desmond kiesett a képből, ezért új alapokra kellett felépíteni az Abstergo-vonalat, vagyis a templomosok jelenkori fedőszervezetével kapcsolatos eseményeket. Már régóta csak muszájként cipeli a sorozat ezt az oldalágat, ezért túl sokat nem vártam tőle, közben meg az összes kalózkodós móka mellett is ezeket találtam most a legszórakoztatóbbnak! A játékos ugyanis a keretsztori szerint az Abstergo szórakoztatóipari leányvállalatánál "vállal" tesztelői munkát, és ez jó pár vicces újdonsággal jár együtt. Az Edward emlékeiből összeállított szimulátorban már nem csak a program értékeli a teljesítményünket, hanem egy ötcsillagos rendszerrel mi is megtehetjük ezt, "osztályozva" az élményt. Az igazi kedvencem lett, hogy a nevezetes épületek adatlapján már nem csak a helyszín történelmi érdekességei szerepelnek, hanem a fejlesztők közti párbeszédek, viták is, "work-in-progress", leginkább arról, hogy bár bizonyos épületek történelmileg nem hitelesek, mert később épültek vagy már leégtek, de hát egy játékprogramban kit érdekel a korhűség :) ?! Persze ki is lehet csatlakozni a "programból", körbe lehet sétálni az irodában, és itt is vannak gyűjtögethető adatmorzsák, és idővel meglesz a kapcsolat is a korábbi eseményekkel, felbukkannak Desmond segítői, és a tesztelőből gyanútlan hacker válik, amivel az új alany is felderítheti, hogy az Abstergo milyen szervezet, és így tovább...

Összességében egy igazán szórakoztató játék lett az AC4, bármikor kellemesen el lehet vele ütni az időt, tömve van remek figurákkal és fordulatokkal... de sokszor előjött ugyanaz a minijáték-gyűjtemény érzés, mint az előző résznél, és emiatt a játék "nem játszatja magát". Az egyik ilyen minijáték például egy minimalista Frogger, csakhogy 5-10 perces, könnyed kikapcsolódásért nem egy ekkora gigajátékot töltök be, hanem prüntyögök valamit a mobilon. Amikor játszok vele, az jó, de amikor nem, akkor nincs meg bennem az érzés, hogy alig várjam, hogy leülhessek elé.
.
0
2013. december 31., kedd 15:10
nekünk most pont karácsonykor dobta be a törölközőt az xbox 360-unk. nyolc éve szolgált (első fehér szinű kiadás), tehát nem hibáztatom. gondolkoztam javításon is, de inkább vettem egy újat ami most jött ki. Ennek már 250 gigás a vinyója, nem 20 mint a korábbinak, így bízom benne, hogy egy jódarabig ez is állja a sarat :)

és ennek kapcsán életemben először játszottam picit a halo 4-el is, ami az első ilyesfajta játék amivel valaha játszottam úgyhogy érdekes és szuper élmény is volt
0
2013. december 31., kedd 10:37
Alan Wake



A játék címszereplője sikeres thriller-krimiíró, aki két éve alkotói válságba került, részben az őt kísértő rémálmok miatt. Hogy ebből felrázzák, a felesége (Alice) és a menedzsere/legjobb barátja (Barry) egy egy kis kikapcsolódást szerveznek neki a festői hegyvidékkel és fenyvesekkel körbeölelt Bright Falls kisvárosba, Alan azonban rossz néven veszi, hogy amikor már épp kicsit felszabadulhatna a sikertelen írási kísérletek terhétől, Alice előveszi az ajándéknak szánt írógépet, remélve, hogy ez a környezet végre ihletőül szolgál majd, amire régóta várnak. A meglepetésből veszekedés lesz, Alan dühösen hagyja el a tó kis szigetén álló, bérelt házikójukat, de alig pár méterre eltávolodva Alice sikítását hallja a házból. Hiába fut vissza, már csak a széttört korlátot látja, és gondolva, hogy a felesége vízbe esett, utána ugrik a tóba, ahol elveszti az eszméletét. Amikor magához tér, a férfi már nem a tóban van, hanem az összetört kocsijukban, ami egy sziklapárkány szélén egyensúlyoz. Alan éppen ki tud belőle vetődni, mielőtt az a mélybe zuhanna, majd elindul valami segítségért, leginkább azért, hogy megtudja, mi történt vele és Alice-szel. Az út azonban már az első méterektől kezdve bizarrá válik: kiderül, hogy Alan emlékei nem csak pár óráról, hanem egy teljes hétről elvesztek, az út mentén pedig szétszóródott kéziratlapokat talál, egy könyv oldalait, ami Alan stílusában íródott, de ezúttal nem krimi, hanem horror, arról, hogy egy kisváros lakosait hogyan szállja meg a sötétség. A könyvben leírt történet fokozatosan életre kel, Alannek pedig a fény erejét bevetve kell megmentenie a várost, magát és persze elsősorban Alice-t egy olyan sötét entitástól, ami saját céljaira akarja felhasználni Alant, és tette ezt már azelőtt is, hogy megérkeztek volna Bright Fallsba.

Mint egy jobb Stephen King, ugye? A készítők nem is tagadják, hogy honnan merítették az ötletet, kétszer is megemlítik a nevét, de olyan konkrét műveire is rá lehet ismerni, mint a Tortúra vagy a Borzalmak városa. Az Alan Wake így tulajdonképpen egy 6+2 részes (a "+2" leginkább epilógusnak tekinthető) interaktív minisorozat, olyannyira, hogy az egyes epizódok elején még kis "Az előző rész tartalmából"-összefoglaló is van a főbb eseményekről. A legerősebb eleme a játéknak éppen ezért a története és a hangulata. A sztori tényleg fordulatos és érdekes a maga kissé romantikus módján, és akinek nem elég, hogy végigjátszhatja, viszont elég türelmes, az az összeszedett lapokon végig is olvashatja az egészet, kiegészítő információkért. A hangulatra a legjobb példa hogy a játék több pontján vannak tévék, amiket bekapcsolva Alan vagy megnézhet egy kisfilmet, amiben Alan(!) éppen azon morfondírozik, milyen irányba vigye tovább a történetet, és hogy hogyan tudja az írása teremtő ereje által megmenteni Alice-t, vagy egy-egy epizódot a Homályzóna-szerű Night Springs sorozatból, amiket még sikerei csúcsán szintén Alan írt. De nagy általánosságban a környezet is lenyűgöző, annak ellenére, hogy a játék már majdnem négy éves, annyira éppen eléggé részletgazdag, hogy otthon érezze magát benne a játékos...

Hogy annyira mégse, arról az akciórészek gondoskodnak. A különböző, sötétség által megszállt városlakókból és tárgyakból talán nincs nagy választék, és az elpusztításuk is önismétlő (meg kell világítani őket egy zseblámpával vagy egyéb fényforrással, amitől lefoszlik róluk a sötétség jelentette védelem, és utána lehet megsebezni őket a három-négy fegyvertípussal), de attól még rohadt paráztatóak tudnak lenni. Amikor kilépnek valamelyik árnyékból, akkor a kép elhomályosodik és lelassul, majd torz hörgéssel mondanak egy, a korábbi foglalkozásukhoz kötődő mondatot; nekem attól állt fel leginkább a szőr a hátamon, ahogy a seriff nagydarab segédei "érdeklődtek" afelől, hogy "Ön hívta a 911-et?". A játék a parát azzal is fokozza, hogy két-három ellenfél valamilyen extra eszköz nélkül (pl.: reflektorok, jelzőlövedékek) már masszív kihívás, így aztán sokszor nem is érdemes leállni elpusztítani őket, néhány helyen amúgy is folyamatosan újratermelődnek, és nem marad más, csak az, hogy Alan botladozva elfusson a következő biztonságos helyet jelentő fénycsóváig.

Nos, igen, a futás... Én elhiszem, hogy Alan nem egy sportember, hogy a legnehezebb tárgy, amit évek óta megemelt, az az írógépe volt, de még ezek "fényében" is meglepő volt, hogy az állóképessége alig éri el egy döglött csigáét. Hiába akartam én elfutni a megszálltak elől, ha tíz méter után Alan már kiköpte a tüdejét, pedig ahogy mondtam, sok helyen ez lenne ennek az időnkénti túlélőhorror kulcsa. Ezen kívül bajom csak pár aprósággal volt, például azzal, hogy talán a grafikán nem érződnek az eltelt évek, Alan animációján viszont nagyon is; hiába a motion capture, elég esetlen tud lenni a figura.

8/10
0
2013. december 6., péntek 0:11
Amennyit eddig láttam a Black Flagből, ami pár előzetes meg gameplay video, az tetszik; maga a játék az ünnepek környékén lesz nekem aktuális.

Fantasztikus élménynek tűnik ez a kötetlen mozgás és a szinte teljes o_pen world, a karibi hangulat meg minden, de úgy látom belőlük, hogy ez még inkább kalózszimulátor, mint egy AC. Emiatt inkább egy modern Pirates!-t várok a Black Flagtől, annak biztos jó lesz:).
0