Keresés

konzoltopik (ps/xbox/wii/ds/gc/stb)

2012. március 8., csütörtök 12:48
Válaszolván saját kérdésemre: már az:) Tegnap este nézegettem, de amit kerestem azt sajnos nem találtam meg...

A Motorstorm Apocalypse részét fejezném már be, de a downloadable content pályákat nem tudom sehonnan letölteni...

Ha esetleg van vkinek bármi tippje, legyen olyan jó és ossza meg velem!
0
2012. március 5., hétfő 12:46
Mikortól lesz elérhető?
0
2012. március 5., hétfő 7:06
Eladó Ps3 Mortal Kombat 9, használt, de az összes pass és letöltő kód érvényes.
Csere is szóba jöhet esetleg, beszámítással is, oda-vissza.

km0049kukacfreemail.hu
0
2012. március 2., péntek 16:44
Thx, akkor én is választ kaptam a kérdésemre.
0
2012. március 2., péntek 16:37
Nagyon szépen köszönöm.
Öröm a nagy bánat közepette, hogy nem én vagyok a béna... :D :D :D
0
2012. március 2., péntek 16:33
http://playstationcommunity.hu/note/6927

Késik sajnos...
0
2012. március 2., péntek 16:30
Sziasztok!

Elvileg mától létezik kis hazánkban is Playstation Network és Store. Sikerült már valakinek regisztrálnia ide fiókot? Én próbálkoztam ma egy fiók létrehozásával, de már az elején az országoknál van itt minden... Ukrajna, Csehország, de Magyarország sehol... Ezek szerint mégsem indul ma a szolgáltatás, vagy én csináltam valamit rosszul?
Előre is köszi ha tud valaki erről valamit.
0
2011. december 12., hétfő 21:24
Fél év után belépek az angol playstation store-ba, (nem volt net a PS közelében) és mi fogad? Hová tűntek a filmelőzetesek??? Csak én nem találom, vagy kivették őket a store-ból? :S
0
2011. november 3., csütörtök 15:40
Dead Island Ps3 teszt, kimeritő részletekkel:

http://blugeek.blog.hu/2011/11/03/ps3_teszt_halali_vakacio_dead_island
0
2011. október 30., vasárnap 17:41
Bontott, de vadiúj X-Men Origins: Wolverine PS2-es játékot cserélnék jóállapotú Scarface: The World is Yours PS2-es game-re!

farkasv90@gmail.com
0
2011. szeptember 8., csütörtök 23:30
:), 1 hét múlva kiderül, most húzok el nyaralni, úgyhogy egy darabig...

OFF
0
2011. szeptember 8., csütörtök 20:33
na ez nem lehet rossz.barátságos a borítója is.az a 18-as korhatárkarika több mint bíztató. :)
0
2011. szeptember 8., csütörtök 19:11
Látom ez a topik már nem annyira él de azért megosztom veletek legutóbbi szerzeményemet. zombimészárlás trópusi paradicsomban, szerepjáték elemekkel....


0
2011. június 28., kedd 15:14
Igen, használhatók!
0
2011. június 28., kedd 13:14
Ez igen csak kellemes játéknak tűnik, tényleg bámulatos a grafikája. Tolom még a Risen-t is PC-n, hét az is majd megér egy szösszenetet.
0
2011. június 28., kedd 13:12
No, ide is már elég rég irtam. Crysis 2 ki lett végezve, hamarosan érkezik is a teszt. Addig azért bemutatnám a következő tesztalanyokat, az elmúlt hónap termése. Utóbbi háromhoz brutálisan alacsony áron, mindössze 17 fontért jutottam hozzá. Ime:

0
2011. június 6., hétfő 2:20
Üdv!

Kérdés:A Guitar hero hangszerek, használhatóak Rockband szoftverekhez?

Köszönöm!
KM
0
2011. május 6., péntek 21:19
ha már szerepjátékok...előbányásztam egy régebbi kedvencemet:

VALKYRIE PROFILE 2:SILMERIA



a klasszikus PSX-es Valkyrie Profile folytatása (illetve előzménye) a PS2-es utolsó komolyabb húzócímek között jelent meg.a grafikára még a mostani modern PC-s játékokhoz edződött szemmel is azt kell mondjam:gyönyörű,mit ,hogy mit ki nem hoztak a PS2-ből.

az irányítás a maga régi félig 2D-s retro módján óriási lett.



tudunk platformokon ugrálni,teleportálni,még le is tudjuk fagyasztani ellenfeleinket.a harc és fejlődési rendszer jóval összetettebb,mint amire emlékeztem,szinte már agyonbonyolított,néhány korábbi játékkal összevetve.a városokban persze ott az upgrade lehetősége,fegyverek,varázsitalok,különböző rúnák,melyeket sokféleképp kombinálhatunk és tanulhatunk meg újabb skilleket és varázslatokat.

a harc pedig...hát tényleg bitang nehéz.igazi kontroller és ujjbegy gyilkos. :)



a Dungeonok már a 3. fejezetnél igencsak kemények ,még a síma monszták is meg tudnak minket keményen izzasztani.taktikázni kell ,nem is keveset és mindezt okosan,sőt nem árt néha menekülni sem.

persze vannak logikai feladatok,kapcsolók,tárgy tologatás ,az meg már csak hab a tortán,hogy utunk során feltámaszthatunk pár halott hőst,hogy velük vállvetve harcoljunk úgyhogy a játék eléggé szavatos lett minden téren,sokféle és eredeti karakterrel (bár sokuk csak a háttérben marad,komolyabb hangsúlyt csak a főszereplők kapnak)  és csodás aláfestő zenékkel.

JRPG rajongóknak abszolút must have.

10/9

asszem  hamarosan előkaparom az Odin Sphere-t is. :)
0
2011. május 4., szerda 0:01
"és csak remélni merem, hogy a 3-ra nem egyszerűsítenek ugyanennyit, mert akkor a nyitóanimáció után a program automatikusan gratulálni fog a küldetés sikeres teljesítéséért:)."

meglehet.isten hozott a casual gamerek világában. ;)

nem mintha a Resident Evil sorozat más utat járt volna be...bitang nehéz túlélő horrorból agyatlan arcade shooterré avanzsált.bár igaz ott sokkal több idő leforgása alatt. :) mégis vitték a 4-5. részt mint a cukrot,a gyönyörűen felújított mesteri első rész meg elhasalt a Nintendo gépein.

ma már az egyszerűbb,könnyebb játékokra van a nagyobb igény.meg persze a szép grafikával adják inkább el őket,nem a tartalommal.
0
2011. május 3., kedd 23:50
Nekem Anders és Fenris volt érdekes. Előbbi inkább a megszokás miatt, mert őt és Justice-t is kedveltem az Awakeningben (így itt hiába súlytalan, ami eddig történt, azt "hozzágondoltam"; ezért is sajnáltam azt a szakadár hülyeséget a végén), utóbbinak meg a háttere volt érdekes. Merrill nekem túl dacos és hisztis volt, Varricnak meg szinte semmi háttere nincs, azon kívül, hogy egy törpe (hol van tőle Oghren, akinek még az exnőjét is megismerhettük az Originsben:)?).

Igazából nem kéne zavarnia ennek a "konzolosításnak", mert a DA2 jócskán hajaz a két Mass Effectre, azokat szeretem, tehát nem a stílus zavar. Csak hát az Originshez képest túl sok nekem a változás... és csak remélni merem, hogy a 3-ra nem egyszerűsítenek ugyanennyit, mert akkor a nyitóanimáció után a program automatikusan gratulálni fog a küldetés sikeres teljesítéséért:).

A DLC-s tippet kösz, talán egy második körben bevetem.
0
2011. május 3., kedd 21:19
javarészt egyetértek az általad felsorolt negatívumokkal,bár nekem a 2. rész a pörgősebb és akcióorientáltabb beütése miatt jobban tetszik az elsőnél(az még a klasszikus akció-RPG sémákat követi).

a szereplőkre tényleg fektethettek volna komolyabb hangsúlyt (Varric és Merrill azért még így is nagyon ütős karakterek),de grafikailag ellenben rengeteget fejlődött a cucc...

persze itt már látszik,hogy multiplatformban gondolkodtak,hiszen sokkal konzolosabb beütésű - ezáltal egyszerűbb - elődjénél.nekem ez persze inkább előny,hisz inkább konzolpárti vagyok.

"A DA2-ben a társakra már nem lehet ráadni a megtalált felszerelést (csak a fegyvereket és az ékszereket), ami két kellemetlen vonással jár: nem lehet őket igazán a leendő küldetéshez hangolni, a páncélok és ruhák kétharmada pedig automatikusan feleslegessé válik, hiszen azok viselése a játékoshoz, és azon felül annak kasztjához kötődik."

Most jött ki egy DLC,ami ezt a hiányosságot orvosolja.Rakd fel és menj be Gamlen házába egy korábbi mentésnél. :)


eddig 4X játszottam végig (bár a helyszínek egysíkúsága néha már tényleg zavaró),de tervezek még egy újabb kört. :)

nálam DA Origins 10/10 és a 2. rész 10/8

0
2011. május 2., hétfő 2:39
Úgy látom, a konzolok mellett/helyett ez inkább egy "Ki mivel játszik mostanában?"-topik, úgyhogy...





DRAGON AGE 2

Mivel második részeket az ember általában az első fényében értékel, álljon itt egy rövid összefoglaló az első részről. Ugyan nem az volt életem számítógépes szerepjátéka, de ott van valahol a dobogó környékén. Nincsenek szabadon bejárható terek (az egyes helyszíneket egy térképről lehet kiválasztani), emiatt pedig nincs folyamatos játékérzet (nincs folyamatos napszakváltás, az NPC-k is egyhelyben szobroznak az egész játék alatt), de ezzel a negatívumok sora nagyjából véget is ért. A pozitívumok közé a teljeskörűen és ötletesen felépített világ (a fantasy-sablonok nem kapnak akkora szerepet, főleg a varázslók helyzete volt érdekes (varázserejük gyakorlatilag potenciális támadási felület az asztrálsík démonjainak, így a világ jelentős része csak veszélyforrásnak tekinti őket)), az inkább csak a mellékküldetésekkel együtt kiteljesedő történet, a csapattársakkal való kapcsolat személyessége, és az összetett, izgalmas háttértörténetük tartozik. Utóbbi például úgy működik, hogy a játék során folyamatosan lehet beszélgetni velük, ők is beszélgetnek egymással, cselekedeteink, reakcióink pedig befolyásolják a fő karakterhez való viszonyukat, barátság, szerelem is szövődhet, vagy éppen ott is hagyhatják az egész kompániát (próbáljuk csak meg egy papnő mellett megszentségteleníteni vallásának egyik ereklyéjét...). Az a rész simán 9/10 volt, a DLC-kkel és az Éberdés kiegészítővel együtt 9,5/10.

A 2. rész dobozára simán rányomtathatták volna: "Az első részt nyomokban tartalmazza"... és nem azért, mert egyébként az első rész eseményei ténylegesen befolyásolják a másodikban tapasztalt dolgokat (noha elég súlytalanul), hanem azért mert egy csomó dolgot átalakítottak, leegyszerűsítettek, ami az elsőt érdekessé tette.

A világról túl sok érdekesség már nem derül ki. Hiányzik a felfedezés, az újdonság izgalma, ami ugyan kényszerű velejárója egy második résznek, de új népekkel, a régiek új vonásaival csak fel lehetett volna dobni.  Ez főleg azért furcsa, mert a játékok alapjául szolgáló világ egy másik részén játszódik, aminek viszont alig van egyedi jellemzője. A történet önmaga csapdájában vergődik, merthogy az első részben megvolt a világmegmentés, így szokatlan módon nem egy háború, egy invázió megoldását, hanem annak kirobbanását lehet a második részben végigasszisztálni. Így aztán nincs is igazi főszál, annak küldetései inkább tűnnek mellékküldetésnek, a valódi mellékküldetések pedig arra szolgálnak, hogy a leendő háború két oldalát jobban megismerjük. Ráadásul nincs is meg az az érzés, hogy a döntések túlságosan befolyásolnák az eseményeket, ugyanúgy súlytalanok, mint a régi karakterek felbukkanása. A sorsfordító események megtörténtét csak látszólag lehet befolyásolni, de amúgy mindenképpen bekövetkeznek (ez speciel nem volt az első részben, így nem is okozott csalódást).

Vannak egészen érdekes küldetések (a személyesség és a drámaiság szerencsére megmaradt), azok eseményeire azonban rásüti az "unalom" bélyegét a helyszín. Igen, így, egyes számban. Amíg az előző rész egy komplett birodalomban játszódott, nagyobbacska labirintusokkal, egyedi helyszínekkel, a másodikban ez egy város (igaz, négy fő kerülettel), és egy-egy tengerpart, hegyvidék, bánya és labirintus. Attól az agyam dobtam el, hogy a kisebb helyszínek ugyanazok... nem hasonlók vagy egyformák, hanem tényleg ugyanazok, legfeljebb egyes szakaszait kinyithatatlan ajtókkal zárják le! Az összes nemesi kúria ugyanazzal az alaprajzzal rendelkezik, sőt, a kuplerájt is ugyanaz az építész tervezte, és a viskók is úgy néznek ki belülről, mint a tömbházi lakások. A helyszínek nagyságáról annyit, hogy egyetlen egy van, amin nem lehet két perc alatt keresztbe-kasul végigszaladni. Nem mintha akkora nosztalgiával gondolnék a régi idők spirálfüzetes térképrajzolgatásaira, de ez akkor is pofátlanul dedós. A harcoknál megmaradt a taktikai nézet (a valós idejű harc bármikor megállítható, hogy a csapattagoknak utasításokat adjunk), de nekem túl sok az akrobatika benne (még a varázslók is shaolin papokat megszégyenítő módon nyomják a botjukkal), a kombinálható varázslatok (pl.: ha az egyik varázslóval lefagyasztottunk valakit, a másik által megidézett sziklaököl szétzúzhatta) helyét pedig átvették a többkasztú kombinációk (mindegyik kaszt eltérő módon tudja elkábítani az ellenfeleket, melyek egy másik kaszt egy-egy speciális támadással ki tud használni, megtöbbszörözve annak normál sebzését).

Az egyszerűsítés második áldozata a tárgykezelés lett. Egy szerepjáték alapvető vonása, hogy az ember/törpe/tünde/akármi gyűjtögeti a legyőzött ellenfelektől és a labirintusokból a különböző felszerelési tárgyakat, és utána összekombinálja a saját felszerelését, esetleg a társaiét, ezzel is fejlődve, és tekintettel arra, hogy milyen feladatra készül (egy kereskedőhöz igyekezvén jóval nagyobb haszna van egy meggyőzőképességet növelő sapkának, mint ugyanennek egy 40 méteres sárkány tűzcsóvájával szemben állva). A DA2-ben a társakra már nem lehet ráadni a megtalált felszerelést (csak a fegyvereket és az ékszereket), ami két kellemetlen vonással jár: nem lehet őket igazán a leendő küldetéshez hangolni, a páncélok és ruhák kétharmada pedig automatikusan feleslegessé válik, hiszen azok viselése a játékoshoz, és azon felül annak kasztjához kötődik.

Apropó kötődés! Megszűnt a társakkal a tábortűz mellett dumálás lehetősége, és bár lehet velük privátban beszélni, azokból sem olyan drámai, sem olyan vicces háttértörténetek nem alakulnak ki, mint előtte (a kiegészítőben például kifejezetten jókat szórakoztam azon, ahogy az egyik varázsló a macskáját tutujgatta). Az új társak nekem nem voltak igazán szimpatikusak, így nem fordítottam rájuk akkora figyelmet, mint a régiekre. Ennek csúcspontja az volt (amiben a fejlesztő csapat pályatervezői hiányossága is ludas), hogy utólag megtudtam, az egyik lehetséges társsal nem is találkoztam, így az ő szála részemről teljesen kimaradt. Ugyanígy elég noname maga a főhős is, épp csak egy árnyalatnyival kevésbé, mint mondjuk a Gothic-szériában: az első részben végig kellett játszani egy rövid prológust, a háttértörténetet megalapozandó, itt meg csak apró utalások vannak a családfára vagy arra, hogy mit is csinált a főhős a játékbeli események előtt.

A savazás után azért úgy lenne tisztességes, ha kitérnék a pozitívumokra is... csak hát azok halvány utánzatai az első rész hasonló vonásainak, és már leírtam őket. A grafika tetszetős, az a kevés helyszín egészen jól néz ki. Egy dologban van látványos, pontosabban "jól hallható" fejlődés, merthogy az elsőben az irányított főhős néma volt (a szöveges listából kiválasztott párbeszéd-lehetőségeket már nem kommentálta a "saját" hangján), itt pedig a kiválasztott "emotikonoknak" megfelelően nyilvánul meg.

Röviden: Önmagában nekem 4/10 lenne, csak az első rész iránt érzett nosztalgia és a harmadikkal szembeni várakozások emelik ezt 6/10-re.
0
2011. április 29., péntek 15:03
köszi
0
2011. április 29., péntek 14:51
minden játékhoz használható. :)
0
2011. április 29., péntek 14:42
Üdv!

Valaki, aki biztosan tudja:
Mondjuk a Tekken 6 vagy Street Fighter arcade stick használható minden ilyen tipusú játékhoz, pl. Mortal, Soul Calibur. Vagy csak a sajátjához.
Elvileg csak a matricázás különbözteti meg őket.

Köszönöm!
KM
0