"Az a baj, hogy az átlag vásárló számára nem minőségi kiadvány és gagyi termék létezik, hanem drága dvd, amit nem vesz meg, és turis dvd, amit dob a kosárba és megy a kiflispulthoz."
Az átlag vásárló az aranyékszert sem veszi meg, csak a bizsut. Ettől még nem kell bizsuáron adni az aranyat.
Ha a minőségi DVD megtartaná az árát, sokkal többen vennék, mint így. Egyre többen vannak olyanok, akik régebben vettek teljes áron filmeket, de leszoktak róla, mert a kiadók túl hamar értékelik gagyi kategóriába azt, amiért ők a teljes árat fizették. Kivárják inkább azt a pár hetet.
Kinek jó ez?
Az átlag vásárló az aranyékszert sem veszi meg, csak a bizsut. Ettől még nem kell bizsuáron adni az aranyat.
Ha a minőségi DVD megtartaná az árát, sokkal többen vennék, mint így. Egyre többen vannak olyanok, akik régebben vettek teljes áron filmeket, de leszoktak róla, mert a kiadók túl hamar értékelik gagyi kategóriába azt, amiért ők a teljes árat fizették. Kivárják inkább azt a pár hetet.
Kinek jó ez?
0