Keresés

Halottnak a csók - 1. évad (3 DVD) (DVD)

2019. december 27., péntek 16:19
Szia pie!
Rég jártál erre! Nem akarom első hozzászólóként kedvedet szegni, de én szívesebben olvasok el akár 20 oldalnyi szöveget, mintsem hogy egy ilyen izére rákattintsak. A modern kor általam utált vívmányai közé tartozik, akárcsak a semmirevaló kettőskereszt (azért se mondom a másik nevét), valamint az ugyancsak idegesítő, szintén íráshelyettesítő, egy másodperces mozgóképrészletek - ezt se mondom ki.
Viszont a Halottnak a csók egy remek sorozat, ha szerinted is így van, annak örülök. :))
most posts by TM
0
2019. december 26., csütörtök 19:38
Elkezdtem sorozatos podcasteket készíteni.Eme sorozat az első része,mert a nicknevem is innen ered:
https://www.youtube.com/watch?v=ClLxr77AnBk&t=2s

Nem akarom agyonreklámozni,mert még kezdő vagyok a műfajban.Úgy gondoltam,hogy annyi sorozatot láttam az elmúlt 12 évben,hogy az rengeteg alapanyagot szolgáltat nekem heti egy vagy két adásra.
Majd meglátjuk hova fejlődöm.
0
2010. február 4., csütörtök 14:26
Cool! Köszi a választ!
0
2010. február 4., csütörtök 13:57
Jönni fog nyár környékén.
0
2010. február 4., csütörtök 13:09
Nos, azóta jön Warneres sorozat dvd-n. Valami Pro Video bennfentes nem tud valamit a második évad megjelenéséről? Vagy tényleg az virít majd a polcon, hogy "Pushing Daisies - Die komplette zweite Staffel"?
0
2009. december 30., szerda 18:21
Köszi a választ. Elképzelhető, hogy a fizunál berendelem. :-)
0
2009. december 30., szerda 18:14
Ha esetleg beleunsz a várakozásba, akkor a németektől a komplett zweite staffel Ungarisch szinkronnal 20 euróért beszerezhető.
0
2009. december 30., szerda 18:13
Én is szeretném megvenni,de nem hiszem, hogy behozzák ezt a kiadást.
0
2009. december 30., szerda 18:02
Warneres sorozat a közeljövőben? Jó lenne...
most posts by TM
0
2009. december 30., szerda 17:54