Keresés

játéktopik

2006. június 1., csütörtök 20:02
Amelyekről én tudok:

Need for Speed (1994)
Need for Speed II (1997)
V-Rally (1997)
Hot Persuit (1998)
High Stakes (1999)
V-Rally 2 (1999)
Porsche Unleashed (2000)
Hot Persuit II (2002)
Underground (2003)
Underground 2 (2004)
Most Wanted (2005)

És a széria következő darabja a Carbon lesz.
0
2006. június 1., csütörtök 19:42
Kérdésem még mindig ugyanaz!
0
2006. május 31., szerda 22:06
Azt még meg tudnád-e mondani, hogy melyik évben készült?

Nekem igazán a HOT PURSUIT jön be, talán azért, mert ezt ismertem meg legelőször és ezzel játszottam a legtöbbet. (Ebben lehet megnézni a valódi autókat belülről.) Egyébként a többivel is ki vagyok békülve:A PORSCHE 2000 szenzációs, az UNDERGROUND pedig fantasztikus mind grafikailag, mind  vezethetőség szempontjából; az UNDERGROUND 2-t még "nem toltam végig", ebben viszont meg az a tuti, hogy mehetsz keresztül-kasul az egész városon, mindenféle korlát nélkül!
0
2006. május 31., szerda 21:13
A NEED FOR SPEED sorozatnak van egy HIGH STAKES című darabja is, ebben főként európai márkákkal lehet nyomulni. Nekem az Underground részek már nem tetszenek, mert szimulátorból, arcade játék lett, nincs belső nézet stb. Mostanában egyébként a FIFA WORLD CUP 2006-al játszom ill. a KERESZAPÁVAL.
0
2006. május 31., szerda 20:46
Ez fasza. Ügyesen megcsinálták
0
2006. május 31., szerda 19:52
Kellene egy kis segítség a következő témában:tudja-e valaki, hogy a NEED FOR SPEED játékokból összesen mennyi létezik?

Nekem ezek vannak meg:
2000:PORSCHE 2000
2002:HOT PURSUIT 2
2003:UNDERGROUND
2004:UNDERGROUND 2.
+ a MOST WANTED demója (2005) - majd ha leértékelik, akkor megveszem.

Tudok még a HOT PURSUIT-ról, talán ez 1997-es; igazából ez volt az első NFS, amivel találkoztam. Az EA GAMES honlapján nem találtam infókat, ezért kérem a segítségeteket! Előre is köszi!
0
2006. május 5., péntek 10:39
super mario live
0
2006. május 5., péntek 10:39
super mario live
0
2006. május 1., hétfő 15:40
Elsőre bennem is elhűlt a vér! :) Bár tény, hogy az eredeti GTA-val (és a Londonnal) többet játszottam, mint az összes többi résszel együttvéve, pedig azokat is nagyjából végigvittem.
0
2006. május 1., hétfő 15:25
LOL, ezek léteznek? :D
0
2006. május 1., hétfő 15:25
Sajnos nem tudok segíteni. Annyit tudok csak, hogy a Grim Fandango baromi kényes, a múltkor azért nem indult, mert nem kedvelte a multimédiás billentyűzetet... A Grim Fandango patch fenn van?
0
2006. május 1., hétfő 15:05
Kártyaügyben impotens vagyok, ellenben itt van pár érdekes játék:







0
2006. május 1., hétfő 13:47
Jól eltűnt a süllyesztőbe ez a topik...
Nos, nekem egy kis segitségre lenne szükségem: amióta lecseréltem az öregedő SB PCI128-as hangkártyámat Audigy2-esre, a Grim Fandango nem hajlandó elindulni. Van valaki, aki esetleg ugyanilyen kártyával (ZS) futásra tudta birni?
0
2006. február 27., hétfő 20:50
Miért haragudnék? :D
De jó ez a kis kép. Le is mentettem magamnak :]
0
2006. február 27., hétfő 2:48
Elnézést!
Ezzel nagyon mellényúltam. Ne haragudj!
0
2006. február 26., vasárnap 23:35
Jóóólvan, csak tudj róla, hogy a Broken Swordról van szó :)
0
2006. február 26., vasárnap 22:50
Micsoda? Nem hiányzott? Ez elég "rosszul" hangzik.
A GTA 3. egy nagyon jó játék. Nem kevés időt játszottam vele.
És szerintem te sem.
0
2006. február 26., vasárnap 21:57
Na, ennek örülök. Az a 3D-s harmadik rész nem igazán hiányzott.
0
2006. február 26., vasárnap 21:40
A 4. rész viszont, ha minden igaz akkor újra 2D-ben fog pompázni!
0
2006. február 26., vasárnap 16:01
Érdekességek:

A GTA játékok elkészülési sorrendje:
Grand Theft Auto (1997)
Grand Theft Auto London 1969 (1998)
GTA 2 (1999)
GTA 3 (2001)
GTA: Vice City (2002)
GTA: San Andreas (2004)

A GTA-k sztorija kronológiai sorrendben:
Grand Theft Auto London 1969 (1969)
GTA: Vice City (1986)
GTA: San Andreas (1992)
Grand Theft Auto (1997)
GTA 3 (2001)
GTA 2 (közeljövő)

A GTA3 volt az első 3D-s epizód, a Grand Theft Auto, a London 1969 és a GTA 2 felülnézetes volt. A Grand Theft Auto-t és a GTA 2-t ingyenesen letöltheted a Rockstar oldaláról!

A Grand Theft Autoban három város szerepelt: Liberty City, Vice City és San Andreas. Egyáltalán nem hasonlítanak a 3D-s változatokra :)
Egyéb utalások későbbi vagy korábbi játékokra: a GTA3-ban a korrupt zsaru, aki a wc-n ülve adja a küldetéseket neked miután megunja az életet, kiviteti magát veled a reptérre és Vice City-be utazik.
A GTA3-as médiamogul, Donald Love nem mindig volt ám ilyen nagy góré! Tizenévvel korábban még Carrington minden lében kanál ügyvédjeként dolgozott lent Vice-ban.
A GTA3 fenegyereke és a nője Catalina, a Vice-os Ken Rosenberggel együtt, és a Liberty City-t uraló Leone mindannyian nyugatról, San Andreasból származnak.

folyt. köv. :D
0
2006. február 26., vasárnap 15:42
Végigjátszottam a San Andreast. Pontosan 2004. novembere óta játszogattam vele (szinte minden nap éjfél után egy-két órát). Hagy mondjak egy kis köszöntőt ezen ünnepélyes pillanatban :)

2003. december elsején elkenődve álltam fel a Vice City elől. Csak ennyi volt? Pedig mennyire vártam. Hogy ígérgettek a fejlesztők: négyszer akkora lesz mint Liberty City, kidolgozott küldetések, új grafika motor... egy francot. Vice City kisebb volt Liberty-nél, alig kidolgozottabbak a küldetések, a grafika pedig a szebb milliőben ki is fulladt. A GTA-érzés, Burt Reynolds meg a többiek hangja viszont megmentette a Vice City-t, de még ez sem volt elég ahhoz, hogy két hónappal a megjelenés után már ne mindenki az új GTA-t várta volna. Megvettem a Mafiát, a Vice City pedig el lett felejtve. Valljuk be, a Mafia fél kézzel lenyomja Vercetti kalandjait. A harmincas évek, filmbe illő sztori, játékos grafika és látványos akciók... hát jó. Aztán 2003 végén egyre több hírmorzsa került ki a Rockstar Games kezéből: Sin City, vagy San Andreas? San Andreas. Mi? Hogy San Andreas egy állam lesz? Azannya. Az aljanép kibukott azon, hogy a főszereplő most néger lesz. Jött a fenyegetőzés meg a dobálózás. Később különféle civil szervezetek már a megjelenés előtt be akarták tiltani az új játékot. Jött egy manusz, aki állítólag már az első GTA megjelenése előtt elkészített egy hasonló játékot, amit simán lelopott a DMA Design (később Rockstar North). Tessék fizetni, csődbe viszem a Rockstart meg effélék. Nekem picit el is ment a kedvem a GTA-któl. Visszatértem a jóöreg kalandjaimhoz. Ekkoriban sokat dolgoztam, játszani alig volt időm. Megláttam az első képeket a San Andreasról: hűűűű. Tudtam, ezt meg kell vennem! 2004 nyarán tetőztem a munkáimmal. Közben jött és el is tűnt a Driv3r az Atari elnökével együtt. Szeptember vége felé elkészültem pár munkával és szabadságra mentem. A napjaim jobbára pihenéssel teltek. És akkor beugrott a San Andreas. Még két hét és megjelenik. A két hét hipp-hopp eltelt, én pedig egy Media Markt felé vettem az irányt. A küldetés: bemenni, megkeresni a játékot, fizetni és hazajönni. Hopp, a szegedi MM-ben még nem volt GTA, Mission Failed. Másnap új próbálkozás, immáron sikeres a küldetés. Délután elindítottam a játékot... de még milyen sikeres a küldetés! Az államat már elhagytam valahol a lakásban. Szünet, munka. Este folytattam a játékot. Ekkor vettem észre először, hogy mennyire rapperesre van véve a hangulat. Nem igazán tetszett, de kétség kívül érdekes magasságokba emeli a GTA-t. Két hét alatt eljutottam arra az álláspontra, hogy ez a játék kihoz mindent, amiért GTA a GTA. Másfél év alatt ez a tény nem csorbult cseppet sem. Itt a játéktopikban éjszakákat beszélgettünk át a San Andreasról, amíg el nem érkezett 2006. február 25. CJ utolsó küldetése, a mindent eldöntő. Anno micsoda élmény volt a GTA3-ban Catalinát belecsapni a duzzasztógátba... még az is tetszett, mikor a Vice City-ben szétgyakjuk áruló barátunk és Forelli pofáját, de ez...? Kirobbanó végkifejlete egy pompásan felépített vérprofi munkának. Ezaz Rockstar, tiétek minden elismerésem.
Persze, még hosszú az út a 100%-ig, de a küldetésekkel megvagyok. Szép volt! Tűkn ülve várjuk a GTA4-et az új grafikával és legalább San Andreas mértékű újításaival!
0
2006. január 31., kedd 3:32
Két új kép a Benoit Sokal mester által kiötlött Paradise-ból. Rögtön felismerhetőek a művész stílusjegyei: már a Syberia-ban is tapasztalt tökéletes render, az egzotikus formai világ stb.



0
2006. január 31., kedd 3:22
Broken Sword:
Amikor megjelent a BS sorozat első epizódja, még igencsak híján voltunk az SVGA-as grafikának, épp ezért feszült várakozás előzte meg a kalandjáték megjelenését, amit - természetesen - jódarabig nem lehetett megvenni itthon. Aztán valamilyen úton-módon mégis megszereztem e becses darabot, kerek fél év alatt végig is vittem. És megint, és megint, és megint. Azóta kábé húsz alkalommal robbant fel az a bizonyos párizsi kávéház, és legalább ennyiszer SPOILER csattant el a csók George és Nico között. Igazi kultjátékká cseperedett a drágaszág.
Aztán később elkészült a folytatás is, ami ugyan semmi újat nem mutatott az első részhez képest, nekem mégis ez a kedvencem. A stuff néhol még a hardcore játékosokat is megizzasztotta, hisz az egészet a pixel-vadászatra élezték ki.
És megjelent a harmadik rész is, két éve. Csalódás. A rajzolt, Disney-t megszégyenítő képivilág ugrik, ezúttal átlépünk a 3D-be. Nincsenek fejtörők, viszont van csodás ugra-bugrálás, ezáltal a játék inkább egy Rayman sequel.
A játékélmény lerombolásához még hozzásegít minket az ósdi grafikai engine, a sótlan sztori, a szörnyű irányítás meg a semmitmondó párbeszédek.
Lassan, de biztosan készülget a negyedik rész is. Már előre rettegek.
0
2006. január 2., hétfő 18:16
Ha van a gépedre telepítve vmilyen virtuális meghajtó (Daemon Tools, vagy Alcohol) akkor  egy uninstallal szabadulj meg tőlük, és utána próbálkozz telepítéssel. Úgy tudom, hogy a F.E.A.R, a Panzers Phase Two, illetve a Splinter Cell CT-hez hasonlóan a legfrisebb verziójú(azt hiszem 3-as) Starforce másolásvédelmet alkalmazza. Tudomásom szerint, ez kizárja, hogy olyan gépen is fusson az alkalmazás, amelyen virtuális meghajtó található.
0
2005. december 25., vasárnap 18:42
Izé... én? :]
0