Keresés

játéktopik

2005. június 3., péntek 0:04
OFF:
Valaki legyenszíves, írja le, hogy tudok képet és szöveget belinkelni.
Előre is köszi.
És bocs az off-ért!
ON
0
2005. június 2., csütörtök 22:41
Capcom játék?!... :(
Rossz ómen.
0
2005. június 2., csütörtök 20:40
CSATLAKOZOM!!! :)))
MUSZÁJ DARAB :)
0
2005. június 2., csütörtök 20:31


I MUST HAVE IT!
0
2005. május 31., kedd 20:34
Az első kép a SETI-t ábrázolja.

A második a LUNAR5 űrszálló egyik belső helyiségében készült.

A harmadik Rita-t ábrázolja (inkább nem mondom meg, mi a hivatása) a gettóban.

Az alatta lévő az olajfúrótorony bejáratában készült.

Az utolsó, a legnagyobb pedig Peter munkahelyén, a konyhában készült, a már említett mikrohullámű sütő társaságában.
0
2005. május 31., kedd 20:30












0
2005. május 31., kedd 20:22
Én is kipróbáltam, de hamar meguntam, így ez a játék nem gazdagítja gyűjteményem.
Amire rávetettem magam, az a Post Mortem. Egy internetes ismerősömnek megvan, kölcsön is kértem tőle, ő fel is adta postán. Közben letöltöttem a játék demoját, elolvastam egy rakás cikket, és ahogy megérkezett, rögtön vissza is küldtem.
Nem szeretem, ha egy kalandjáték ijesztő. :)))))

Egy holland cég épp egy szuper DOTT szerű grafikájú és humorú kalandot fejleszt, de egyelőre nem akad kiadó :(((
0
2005. május 31., kedd 20:16
Jaja, megköszönném! (Még csak most olvastam el, de nem lehet rossz.) Ui: a Still Life kezdeti lelkesedésemmel ellentétben nem váltotta be a hozzá fűzött reményeimet. Túl könnyű, még egy pofátlan Full Throttle csórásba is belebotlottam (a roncstelepes rész), amúgy az egész egy kiszámitható, sorozatgyilkosos  iparosmunka , ahogy te is mondtad. A játékhoz jár egy előzetes, az Obsecure, amit elnévezve az az érzésem támadt, hogy a Microids egyre lejjebb rakja a lécet.
0
2005. május 31., kedd 18:54
Hello Pluhi!

Gratula az igényes, és nagyszerű GF fordításért!
0
2005. május 31., kedd 18:52
Hi All!
Ahogy látom egy kis kalandtopic alakult itt ki Gamma vezetésével. Véletlenül tévedtem erre, de ha már itt vagyok szólok, hogy frissitettem a Grim Fandango forditását, megtaláljátok a megszokott helyen.
Akit érdekelnek régi kalandok, nézzen el az sg forumában a Longest Journey topicba. A rengeteg off között találhattok érdekes infokat régi kalandok beszerzésével kapcsolatban is...
0
2005. május 30., hétfő 20:49
JézusKirály, linkeljek be scrrenshotot?
0
2005. május 29., vasárnap 1:24
Moment of Silence – Német fejlesztésű kalandjáték

Ez kérem egy politikai thriller

Peter Wright, a 21. század derekán éldegélő középkorú fickó roppant egyedül van a világban. Felesége és kisfia egy repülőbalesetben vesztették életüket, így magányosan él Brooklyn-i lakásában… Egészen addig, míg egy SWAT osztag rombol az emeletre, és a szomszéd ipsét kiráncigálják otthonából felesége és fia mellől. Peter tisztában van vele, hogy milyen, ha a családfő nem lehet a családjával, így elhatározza, segít a szomszéd Mrs. Oswaldnak a férje felkutatásában. Nehezíti a dolgot, hogy a rendőrség szerint aznap egyetlen kommandós egységnek sem kellett volna dolgát végeznie...
Jó lenne most beszámolni a részletes sztoriról, a fordulatos cselekményről és a grandiózus kalandról. Nos, aki ezt szereti a kalandjátékokban, az ne gondoljon többet a MOS-re, mivel a cselekmény baromi lassú és a szálak rendkívül össze vannak gabalyodva. A játékban leginkább a dialógok lettek pompásan kidolgozva, ehhez persze szükség volt több mint 8 órányi (!) szövegre
A Broken Sword óta divat a szélesvásznú kép a kalandjátékokban, a Moment of Silence már egyenesen cinema-scope-ban készült, ami igazán kellemes hangulatot ad a történetnek.
Fájó pont, hogy a logikai feladványok izzadságszagúak, gyakran kimerülnek a mikrohullámú sütő (mit keres egy ilyen 2044-ben???) kijelzőjének pontos beállításán vagy Neverhood szerű kódanalízisben. Az irányítás a másik negatívum. Ugyan point n’ click, de az egér nem változik meg, ha például egy olyan helyre érkezünk, ahol képváltás történne, mondjuk egy utcán vagy egy szobán belül. Apropó képváltás: ez sem sikerült jól. Míg egy mocskos kis hacker bárban 6-7-szer változik a kamera szöge, addig a belváros mindössze 1 képből áll.
A pre-renderelt hátterek szemkápráztatóak, a figurák már kevésbé.
A színészek játéka piszok jó, köszönjük meg többek közt Bruce Willis és Julia Roberts igényes munkáját. A zene kiváló atmoszférát ad a játék egészének, most így hirtelen nem tudnám meghatározni a zenei műfajt, legyen elég annyi: ilyen egy rendes aláfestőzene egy politikai thrillerben.
A helyszínek mesések (kezdek kifogyni a jelzőkből:), különösen a Lunar 5 nevű űrszálloda, ami kísértetiesen hasonlít az Ötödik elemben látható hasonló intézményre.
Ennyi.

Egyszóval: érdemes kipróbálni a Moment of Sielncet, ha magunkat szeretnénk adni. A történet realisztikus, a cselekmény logikusan halad. Aki óriási, világmegváltó kalandot akar, az felejtse el ezt a játékot, illetve rekeszizom erőltető poénokra se készüljünk nagyon, hiszen a németeknek nincs semmi humorérzékük :)

(bocs a maj  két hetes késésért;)
0
2005. május 20., péntek 22:00
A Digital Reality futó projectjeivel kapcsolatos E3-as érdekességek:

* War Front: Turning Point *
http://www.gamespot.com/pc/strategy/warfrontturningpoint/index.html?q=Turning+point
http://pc.ign.com/objects/743/743158.html


* Ghost Wars *
http://www.gamespot.com/pc/strategy/ghostwars/index.html?q=Ghost+wars
http://pc.ign.com/objects/742/742166.html


* WOFOR: War on Terror * - ezen dolgozom én is
http://pc.ign.com/objects/748/748778.html

A WOFOR-ból ezek az első infók a nyilvánosság előtt. A screenshotok között sajnos van 1-2 gagyi, amit a francia kiadó egy korábbi tesztváltozatból szedett. Van egy kafa trailerünk is, ami remélem hamarosan szintén publikus lesz.
0
2005. május 18., szerda 20:53
Csak így tovább ;)
Egymás után játszd végig a két részt, mert csak így érthető a történet.
0
2005. május 18., szerda 17:07
"szerintem játszd végig a Syberia I-II-t, mert hatalmas élmény"

Már rajta vagyok az ügyön. : )
0
2005. május 18., szerda 9:03
A Syberia II nekem nagyon tetszett, többek közt azért, mert csodálatos grafikája volt. A Still Life-ot még nem sikerült kipróbálni.
Az Amerzone inkább olyan Myst koppintásnak tűnik.
JézusKirály, szerintem játszd végig a Syberia I-II-t, mert hatalmas élmény!
0
2005. május 18., szerda 1:41
Pedig az Amerzone valahol még az év játéka is volt. :) De az még tényleg picit kiforratlan.

A Syberia 2-t ismerem, naná! Úgy vártam, mint a Messiást. :) Sajnos szerintem jóval egyhangúbb és kopottabb, mint az első rész. Nincs meg benne az a plusz, ami az elsőt naggyá tette. Persze ettől még jó, de a hangulat itt-ott eléggé hibádzik.

A Still Life meg... ehh... megvan... valahonnan. :) Egyébként hivatalosan már másfél hónapja kijött PC-re (az USA-ban).
0
2005. május 17., kedd 23:10
Honnan van meg neked a Still Life? Állitólag még meg sem jelent...
0
2005. május 17., kedd 23:09
Nem, nem azt mondtam. Azt mondtam, hogy már kipróbáltam, a demóját végigvittem és elég sokat olvastam a történetről + kismillió screenshotot láttam róla. Ez azért talán kimeriti a kipróbálás fogalmát, de eddig nem győzött meg.
0
2005. május 17., kedd 23:00
Jaj, a Post Mortem nagyon jó. Félelmetes hangulata van.

Ma viszont belenéztem egy Benoit Sokal féle kalandba (Syberia alkotója), az Amerzonba, és meg kell mondjam, elég nagy csalódásnak bizonyult. Persze az utóbbi idők legbugyutább kalandjátéka címet még mindig a Runaway birtokolja :)))

Apropó, a Syberia II.-t ismered?
0
2005. május 17., kedd 22:41
Szerintem nem nagyon lehet (és érdemes) a kettőt összehasonlítani. :)

Still Life: okkult, horrorisztikus nyomozás (Post Mortem dettó)
Syberia: egy fantáziavilág, teli lélekkel és érzésekkel

A Syberia (első rész) számomra maradandóbb élmény eddig, a SL-ban kb. a felénél tartok, azt inkább olyan jó iparosmunkának tekintem.
0
2005. május 17., kedd 18:35
"Szerintem klasszisokkal jobb, mint a Syberia"

Azt mondtad, még ki sem próbáltad azt a szerencsétlen Syberiat.
0
2005. május 17., kedd 18:34
Nem tudtam letölteni a demot. Vagy túlterhelt a szerver, vagy halott a link :(
0
2005. május 17., kedd 16:36
Szerintem klasszisokkal jobb, mint a Syberia. Bár egyértelmű  nyúlásai  vannak a ma divatos francia thriller-ekből, ugyan ezt egy játék esetében miért bánnánk? ; )
0
2005. május 17., kedd 9:15
Még nem jeloent meg sajnos :(

Még nem néztem bele, de ma mindenképp látni akarom! :))
0