Keresés
A szerencse stratégiája - 40 jó tanács, hogyan szegődhet mellénk a szerencse a márkaépítésben termékhez kapcsolódó kép
A szerencse stratégiája - 40 jó tanács, hogyan szegődhet mellénk a szerencse a márkaépítésben
5 391 Ft
Könyv

A szerencse stratégiája - 40 jó tanács, hogyan szegődhet mellénk a szerencse a márkaépítésben

Író: Andy Nairn
Induló ár:  5 990 Ft
5 391 Ft

Készlet: Forgalmazói készleten

Várható szállítás: Rendelés után kb. 1-2 nap alatt

"A szerencse csupán egy hétbetűs szó az üzleti körökben. Nem esik róla említés a céges taggyűléseken; nem szerepel az éves jelentésekben. Nem bukkan fel tanulmányokban, nem képezi workshopok anyagát, nem találkozni vele önéletrajzokban. Pedig a szerencse minden sikertörténetben - és minden kudarcban - szerepet játszik. Andy Nairn, a világ egyik vezető márkastratégája felidézi, mi köze volt egy kutyának a tépőzár feltalálásához; hogyan inspirálta a kis hableány az Amazon egyik híres kampányát; milyen körülmények között született meg Michael Jackson legnépszerűbb albuma, a Thriller. És ami még fontosabb: hogyan tudjuk észrevenni és felhasználni a szerencse által nyújtott előnyöket a márkaépítésben. Érdekes, izgalmas, tanulságos történetei és esettanulmányai új megvilágításba helyezik a szerencse helyét és szerepét mindannyiunk számára - az üzleti és a való életben egyaránt."