Ez az egész PV-s dolgo komolytalan...
Hajlandó vagyok elnézni egy hibát 1x. Talán még 2x. De ez már a sokadik. Csak hogy a mostaniakat említsem, illetve A feláldozhatók című filmeket:
- Demóna BD - hibásan szerepel az angol hang a borítón
- A feláldozhatók 3. - hibásan szerepel a játékidő (azt lehet hinni, a kiadás bővítettt)
- A feláldozhatók 2. - a BD 2 lemezes tokot kapott, azonban csak 1 lemez volt benne (a borítón szerepelt az extra DVD is, de kiderült, hogy az is BD-n kapott helyett -> a borító újfent hibás)
Nekem a következő gondjaim vannak a kiadóval:
1. Elkövetnek egy hibát.
2. A vásárlói megkeresésre nem reagálnak, lapulnak.
3. Ha netán elismerik, hogy hibáztak, nem orvosolják a problémát.
És engem az nem túlzottan érdekel, hogy a "magyar piac így, meg úgy". Ha egy terméket megveszek majdnem 7.000 Ft-ért, akkor én elvárom a minőséget.
Csak egy kis kitérő. Pár éve vettem valami vitamint, amit úgy kellett szednem, hogy 3x30 adagot, tehát 3 hónapig. A pirulákat leszámolva csak 85 db volt a dobozban, holott 90 darabosnak volt feltüntetve. Írtam a gyártónak, aki 2 napon belül (!) egy bocsánatkérő telefon mellett küldött egy másik, bontatlan dobozt (igen, abban már 90 db volt).
Én ezt várnám el, egy korrekt eladótól, jelen esetben kiadótól. És sajnos az nekem nem megfelelő, hogy Xpress-el kommunikálnak. Én - egy vásárló - levélben kerestem meg őket. Szerintem kötelességük lenne válaszolni... De lehet én gondolom rosszul.
Mindenesetre az Xpress törekvéseit is köszönöm, de ez így akkor sem megoldás. És nekem továbbra sem a bolttal van a gondom, de itt meg lehet tárgyalni ezeket a problémákat.
Én tartom magam ahhoz, ha nekem nem válaszolnak e-mailben, akkor utána fogok nézni ennek a fogyasztóvédelmi dolognak. Elegem lett a linkeskedésből.