Keresés
Hogyan (ne) tervezz? - 66 hiba, amit elkövethetsz a marketingben termékhez kapcsolódó kép
Hogyan (ne) tervezz? - 66 hiba, amit elkövethetsz a marketingben
5 015 Ft
Könyv

Hogyan (ne) tervezz? - 66 hiba, amit elkövethetsz a marketingben

Író: Les Binet, Sarah Carter
Induló ár:  5 900 Ft
5 015 Ft

Készlet: Forgalmazói készleten

Várható szállítás: Rendelés után kb. 1-2 nap alatt

A két elismert kommunikációs stratéga átfogó, mégis rendkívül könnyen követhető gyakorlati útmutatót ad a hatékony marketingstratégia tervezéséhez. A folyamat legfontosabb lépéseit bemutató kötet a célok meghatározásától és a 4P-től kezdve a kutatáson, a briefingen, a kreatív fejlesztésen és a médiatervezésen át a hatékonyság és a hatásosság méréséig minden területen hasznos információt nyújt. A kétperces ellenőrző listák, a jó és rossz gyakorlatok és az esettanulmányok sokat segítenek abban, hogy tökéletesíthessük a marketingstratégiánkat. "Minden szakmának szüksége van egy szilárd alapokat adó útmutatóra, amely rendet rak a fejekben, és megbízható támaszt nyújt kétségek esetén. A marketingkommunikációnak ez a könyv a nagykönyve." Gál Sarolta stratégiai igazgató, DDB