Flynn fiatal számítógép-zseni, aki játékprogramok 
  fejlesztésével foglalkozik. Balszerencséjére egy komputer-kalóz célpontjává 
  válik, aki egy új lézeres letapogató berendezés segítségével adathalmazzá változtatja 
  Flynn-t, és digitális „lényként” újrateremti a számítógép 3-dimenziós, 
  grafikus világában.
   A villámgyors, és halálos játékok szemkápráztatóan színes 
  világában Flynn segítségére siet Tron, egy digitális „katona”, 
  aki hátborzongatóan izgalmas kalandokon és veszélyeken keresztül igyekszik eljuttatni 
  Flynn-t a központi processzorhoz, ahol a programozó talán kiiktathatja 
  az életére törő gépeket és lényeket irányító szoftvert!
   A '80-as évek Mátrixaként emlegetett sci-fi korának 
  legfejlettebb technikájával készült, és nagyszerű történetének köszönhetően 
  az évtizedek alatt sem vesztett semmit élvezeti értékéből. A TRON még 
  most, 20 évvel bemutatója után is masszív rajongótáborral rendelkezik!