Flynn fiatal számítógép-zseni, aki játékprogramok
fejlesztésével foglalkozik. Balszerencséjére egy komputer-kalóz célpontjává
válik, aki egy új lézeres letapogató berendezés segítségével adathalmazzá változtatja
Flynn-t, és digitális „lényként” újrateremti a számítógép 3-dimenziós,
grafikus világában.
A villámgyors, és halálos játékok szemkápráztatóan színes
világában Flynn segítségére siet Tron, egy digitális „katona”,
aki hátborzongatóan izgalmas kalandokon és veszélyeken keresztül igyekszik eljuttatni
Flynn-t a központi processzorhoz, ahol a programozó talán kiiktathatja
az életére törő gépeket és lényeket irányító szoftvert!
A '80-as évek Mátrixaként emlegetett sci-fi korának
legfejlettebb technikájával készült, és nagyszerű történetének köszönhetően
az évtizedek alatt sem vesztett semmit élvezeti értékéből. A TRON még
most, 20 évvel bemutatója után is masszív rajongótáborral rendelkezik!